Våra pass

 

CROSSWORK
Ett pass där både kondition och styrka finns med. Passen är varierande och har alltid olika övningar och upplägg. Ett roligt pass med variation. Såväl nybörjare som erfarna kan gå på detta pass. Vikter och intensitet anpassas alltid efter varje individ.

SPINNING/CIRKELPASS + SPINNING/TABATA
Ett pass där kondition och styrka blandas. 30 min spinning, 30min cirkelpass med enkla övningar som passar alla. Passar både vana och nybörjare.

FIGHT GONE BAD
Cirkelträning där varje pass nästan alltid ser likadant ut. Passet består av fem stationer med varierande övningar. På varje station gör man så många repetitioner man själv orkar på en minut. 

CIRKELPASS
Stationer med mix av styrka och kondition i olika tidsintervaller, passar alla.

CORE
Ett pass där fokus ligger på bålen, dvs. mage och rygg. Ett lite kortare pass med enkla övningar som passar alla.

ARMY CHALLENGE
Ett längre pass där man verkligen kan ta ut sig maximalt. Det är ett högintensivt pass för dig som vill utmanas, med en blandning av crosswork, kondition och egen kroppsvikt. Här stärks både fysik och mentalitet. Alla övningar är anpassade efter individens förutsättningar. Pass som utmanar.

MIX KONDITION/STYRKA

Stationer med mix av styrka och kondition, för dig som är uthållig.

HIIT-SPINNING

30min spinning, 30min TRX styrka. Passar alla.

RODD/CORE MIX

Styrka blandat med motion. Passen bygger på enkelhet och basövningar. Passar van som nybörjare.

OPEN GYM
Här tränar du precis vad och hur du vill. Du har tillgång till alla våra redskap så som t.ex. Roddmaskin, Assault bike, skivstänger, kettlebell och hantlar. Det finns ingen instruktör, men vid frågor finns personal på plats som hjälper dig.